Case

stayonline A/S

Stayonline ønskede en komplet digital strategi, der skulle sikre flere relevante besøg i slutningen af kunderejsen og flere bookinger.

SÅDAN FIK Stayonline 205% FLERE bookinger

I et meget konkurrencepræget marked kendt for at bruge mange annoncekroner var fokus at være tilstede på alle relevante søgeord i det rette geografiske område.
StayOnline

Stayonline er et autoriseret Apple, Samsung og Huawei værksted, der reparerer alle mobiler og tablets indenfor disse mærker.

Struktur og systematik

I en branche hvor der findes rigtig mange enheder, modeller og mærker, startede vi med en komplet omstrukturering af Google Ads kontoen. Omstruktureringen skulle sikre, at vi var 100% tilstede på alle modeller, mærker og reparationstyper. Vi gik systematisk til værks på alle tænkelige søgeord og endte om med flere end 1.500 søgeord fordelt på de 3 mærker.

Kontoen blev tilpasset alle disse søgeord, så vi hurtigt og nemt kunne få et overblik over, hvilke modeller, mærker og reparationstyper, der performede bedre end andre. Dermed kunne vi hurtigt optimere ud fra dette.

Geografi og konverteringer

I dette tilfælde havde Stayonline 2 fysiske butikker / indleveringssteder i hhv. København og Aalborg. Vi var meget bevidste omkring, at annonceringen ikke måtte gå for bredt ud, da vi skulle bruge annoncekronerne bedste muligt.

Vi fik lavet en dybdegående analyse baseret på konverteringer, hvor vi hurtigt kunne se, hvor mange km. væk fra de enkelte indleveringssteder vi kunne annoncere og stadig få en fornuftig pris pr. konvertering. Herefter blev dette implementeret i vores kampagner.

%

Flere bookinger

%

Flere besøg

%

Øget synlighed

%

Flere organiske besøg

______Udtalelse

Når jeg skal vælge en god samarbejdspartner, er der nogle punkter, som er særligt vigtige:

Tillid
Struktureret miljø
Deadlines og aftaler bliver overholdt
Fleksibilitet
Gennemsigtighed i økonomi
Nemt og overskueligt overblik over KPI’er

Click in er en fornøjelse at arbejde sammen, da alle ovennævnte punkter altid bliver overholdt.

Jeg er glad for, at Click in er med på vores rejse både i ind- og udland.

{

Anders Laidlaw Kjærsgaard

StayOnline A/S

______RESULTATER VI ER STOLTE AF

Vi lever af tilfredse kunder – Se nogle af vores succesfulde cases herunder.

Uptime development

____uptime development

+319% flere henvendelser.

Visuelbyg

____Visuelbyg

+747% flere besøg.

StayOnline

____stayonline

+205% flere bookinger.

____Skal vi samarbejde?

Vi hjælper virksomheder med at skabe øget synlighed og salg igennem digitale marketing strategier.